FOODEX JAPAN 2017

Wielkopolskie Zakłady Mięsne Agrico Sp.z o.o. zpchr pragną poinformować, że w dniach 7-10 marca 2017r. brały udział w międzynarodowych targach FOODEX JAPAN w Tokio. Okazja do wystawienia swoich produktów na tak prestiżowej imprezie była możliwa dzięki wsparciu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Udział w targach realizowany był w ramach projektu „Gospodarna Wielkopolska” współfinansowanego ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.4: Internacjonalizacja gospodarki regionalnej, Poddziałanie 1.4.2: Promocja gospodarcza regionu.

RELACJA ZE STRONY INTERNETOWEJ INNOWACYJNA WIELKOPOLSKA (HTTP://IW.ORG.PL)»

 

W dniach 7-10 marca br. dwanaście wielkopolskich firm prezentowało swoją ofertę na stoisku regionalnym Województwa Wielkopolskiego podczas targów przemysłu spożywczego FOODEX JAPAN, odbywających się w Tokio: Celiko S.A., Celiko Sp. z o.o., Follow Sp. z o.o., HerbsLand Sp. z o.o., Fabryka Maszyn Spożywczych „SPOMASZ” Pleszew S.A., FCH MIPAMEX Magdalena Szafarz, MicroFood S.A., Międzychód Nowicka Sp. J., PPH EWA S.A., Wielkopolskie Zakłady Mięsne AGRICO Sp. z o.o., „SPA” Sp. z o.o. oraz Złoto Polskie Marek Wolniak

Foodex Japan to jedyne targi o tematyce żywności w regionie Azji i Pacyfiku, podczas których wystawcy mają możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami największych japońskich firm zajmujących się sprzedażą żywności i napojów. W tym roku wzięło w nich udział ponad 3 200 wystawców z całego świata i odwiedziło ponad 82.000,00 zwiedzających.

Japonia to druga co do wielkości gospodarka na świecie, posiada jedną z najwyższych sił nabywczych. Stanowi jeden z najbardziej zależnych od importu rynków, aktualnie 60 % dostaw żywności o wartości 44 mld USD. Jest atrakcyjnym i zdecydowanym rynkiem dla międzynarodowych dostawców detalicznych, usług gastronomicznych i wytwórców żywności.

Wielkopolskie stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem, a z wystawcami spotkali się przedstawiciele Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji w Tokio, którzy zorganizowali dla uczestników spotkanie dotyczące rynku japońskiego i opowiedzieli o tym jakie są wymagania tutejszego, specyficznego odbiorcy.

Udział w targach realizowany był w ramach projektu pozakonkursowego „Gospodarna Wielkopolska” współfinansowanego ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.4: Internacjonalizacja gospodarki regionalnej, Poddziałanie 1.4.2: Promocja gospodarcza regionu.

Zdjęcia i relacja pochodzą ze strony http://iw.org.pl